Katalogs
Iepirkumu grozs

Preču atgriešana un apmaiņa

Īsumā
  • Preci var atgriezt vai apmainīt 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas.
  • Naudas atmaksa tiek veikta uz sākotnējo maksājuma veidu.
  • Atgriešana veikalā - bez maksas. OMNIVA (LV/LT/EE) - 3,09 EUR.
  • Pieteikumus apstrādājam 1-3 darba dienu laikā.
14 dienu atgriešana Pieejama apmaiņa Atgriešanas piegādi apmaksā klients

Kā noformēt atgriešanu / apmaiņu

  1. Ja pasūtījums veikts kā reģistrētam lietotājam
    • Dodieties uz Pasūtījumu vēsture → Pabeigtie pasūtījumi.
    • Atrast pasūtījumu un pie preces nospiediet Atgriezt.
    • Aizpildiet formu un nospiediet Iesniegt pieteikumu.
  2. Ja neesat reģistrēts vai nevarat piekļūt kontam
    • Atveriet sadaļu Atgriešana.
    • Ievadiet pasūtījuma numuru un e-pastu, kas tika izmantots pirkuma veikšanai.
    • Aizpildiet formu un nospiediet Iesniegt pieteikumu.

Mēs cenšamies apstrādāt visus pieteikumus 1-3 darba dienu laikā no to saņemšanas brīža.

Atgriešanas veidi

Atgriešana veikalā (bez maksas)

PODIUM veikals
Brīvības gatve 201
Rīga, LV-1039, Latvija

Darba laiks: katru dienu 10:00-21:00

Atgriešana ar OMNIVA pakomātiem

  • Pieejams tikai: Latvijā, Igaunijā, Lietuvā.
  • Atgriešanas maksa (sedz klients): 3,09 EUR.
  • Apmaksāt un saņemt atgriešanas kodu var šeit:
OMNIVA atgriešanas portāls

Atgriešanas termiņš

Lūdzam preci atgriezt vai nodot bez nepamatotas kavēšanās un ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad informējāt mūs par atteikumu no pirkuma. Termiņš tiek uzskatīts par ievērotu, ja prece tiek nosūtīta pirms 14 dienu perioda beigām.

Atgriešanas nosacījumi

Lūdzu, ņemiet vērā: atgriešanas piegādes izmaksas sedz klients.

  • Precei jābūt oriģinālajā iepakojumā.
  • Precei jābūt nelietotai, piemērotai tālākai pārdošanai, ar visām birkām un aizsargplēvēm. Tas neattiecas uz brāķētām precēm.
  • Prece nedrīkst būt bojāta klienta vainas dēļ.
  • Lūdzu, iepakojiet preci droši. Bojājumi neatbilstoša iepakojuma dēļ ir klienta atbildība.
Svarīgi: mēs varam neatmaksāt pilnu summu, ja atgrieztā prece ir nepilnīga, bojāta vai neatbilstoši iepakota.

Pārbaude un naudas atmaksa

  1. Saņemot preci, mēs varam fiksēt tās vizuālo stāvokli un komplektāciju. Ja tiek konstatētas neatbilstības, jūs par to informēsim.
  2. Ja iepakojuma prasības ir ievērotas, par bojājumiem transportēšanas laikā atbild pārvadātājs. Ja prece nosūtīta bez iepakojuma, atbildība gulstas uz sūtītāju.
  3. Atmaksa ietver preces un standarta piegādes izmaksas (izņemot papildu piegādes pakalpojumus).
  4. Nauda tiek atmaksāta, izmantojot to pašu maksājuma veidu, ja nav panākta cita vienošanās. Papildu maksas netiek piemērotas.
  5. Mēs varam aizturēt atmaksu līdz brīdim, kad prece ir saņemta vai ir iesniegts nosūtīšanas apliecinājums.
  6. Pēc atgriešanas apstiprināšanas atmaksa tiek veikta 2-5 darba dienu laikā, bet ne vēlāk kā 14 darba dienu laikā no preces saņemšanas noliktavā.
  7. Klients ir atbildīgs tikai par preces vērtības samazinājumu, kas radies lietošanas dēļ, pārsniedzot parastu pārbaudi (kā fiziskajā veikalā).

Starptautiskie un ES klienti

Starptautiskajiem un ES atgriezieniem iesakām izmantot piegādi ar sūtījuma izsekošanas numuru.

Atgriešanas adrese

PODIUM veikals, SIA "MT DEVELOPMENT"
Brīvības gatve 201
Rīga, LV-1039,
Latvija

14 dienu atteikuma tiesības attiecas tikai uz patērētājiem (fiziskām personām) un tikai uz precēm, kas iegādātas interneta veikalā.

Visa personiskā informācija, ko sniedz SIA "MT DEVELOPMENT", tiek izmantota tikai atgriešanas/apmaiņas apstrādei un klienta identificēšanai saskaņā ar GDPR (Regula 2016/679) un PODIUM privātuma politiku.